Czyszczenie i korzyści folii na pojeździe

Okleina na pojeździe a mycie auta

Nawet najładniejszy projekt nie odwróci atencji od tego, że auto przez rozległy okres nie oglądało myjni. Nieczysty, zaplamiony samochód, chociażby najlepiej obrandowany przy pomocy taśmy z nadrukiem, nie stanie się dla spółki doskonałą wizytówką. Prowadzący sami powinni poczuwać się do utrzymania pojazdu w higienie i metodycznie nie pozwalać mu się zapuścić. Zarządzający flotą także posiada na to wpływ, definiując te kwestie w polityce flotowej. Ma prawo wyznaczyć np. sumę przymusowych wizyt w myjni samochodowej w przeciągu określonego sezonu. Dopełnienie obietnic zmotoryzowanych spośród rzeczonego typu założeń prędko weryfikować z pomocą GPS. – Układy monitorujące działają nie zaledwie do bieżącego podglądu pozycji zmotoryzowanych na globie. Zapisują one kursy dodatkowo zapisują dane o przystankach. W następstwie łatwo ustalić, czy kierowca odhaczył w określonym okresie ustalone miejsca – pisze Adam Nowicki z formy DŻIPIES z.o.o wytwórcy FlotisMobile. Koszty mycia pojazdu z reguły są płacone poprzez korporację, natomiast przy opłatach wolno korzystać z kart rabatowych. W poniektórych przypadkach jednak, skoro z samochodu firmowego zatrudniony może korzystać poza pracą, uchronienie schludności leży ściśle w jego obowiązkach.

sportowy samochód obrandowany taśmą
sportowy samochód obrandowany taśmą

Działania marketingowe na samochodzie – opłaca się?

Jakkolwiek by oceniać zastosowanie floty pojazdów do projektów promocyjnych, bynajmniej nie da się zaprzeczyć, że wybierając ze wszystkich strategii marketingu samochód jest formą niesłychanie mobilną. Czy przez to najbardziej wydajną i rzeczywiście przystępną? Oceniając jej koszty, należy mieć w głowie, że za tą promocję płacimy jedynie jeden raz, przy jej montowaniu – za projekt graficzny oraz wyklejenie samochodów. Przebieg późniejszy jest w zasadzie nieodpłatny. Reklama, lakonicznie mówiąc, przenosi się samodzielnie – przy którejkolwiek okoliczności, kiedy firmowe auto wyrusza w interesach. Brak tu odpłatności za wydruk albo za roznoszenie, emisję czy publikację w mediach, wydrukowanie na plakacie czy pokazywanie jej na witrynach. Nie ma potrzeby szukać dróg jej przekazu oraz dodatkowo za nie płacić – to dokładnie te same drogi, które to i tak codziennie przebywają flotowcy.